Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 16, 2008
Image Size
380 KB
Resolution
805×831
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,471 (2 today)
Favourites
121 (who?)
Comments
14
Downloads
47
×
Harry Potter Gals by B-E-F-F Harry Potter Gals by B-E-F-F
OMG 2 Posts on the same day? :O

yeah, i am absolutely pooped ..

i took a lot of time on the background this time... ^O^ and well i hope its good, because i usually just settle with a plain BG with pretty bruch patterns ... lmao

errr well reallllllllyyyyy tired right now i think that took me like 6-7 hours T-T

xx

Character reference taken from the books not the films
Add a Comment:
 
:iconstorybaby1353:
StoryBaby1353 Featured By Owner Oct 9, 2011  Hobbyist General Artist
I love this picture, ESPECIALLY Luna, she looks so good, I love her nose XD it's too cute <3
Reply
:iconirkangirlq1516:
irkangirlq1516 Featured By Owner Jun 3, 2010  Hobbyist Artist
they look really good
Reply
:iconsuukei:
suukei Featured By Owner Sep 5, 2008
it's amazing!
Reply
:iconkecharana:
Kecharana Featured By Owner Aug 11, 2008
yay luna XD she is cool o3o
Reply
:iconmioneron4eva:
mioneron4eva Featured By Owner Jul 17, 2008  Student
I think it's very accurate not only to the books, but also the films. Hermione, Ginny and Luna look very mature and serious about what they are gonna do. What are they gonna do?
How old are they?
Added to my favourites!
keep up the good work!
Reply
:iconb-e-f-f:
B-E-F-F Featured By Owner Jul 17, 2008  Student General Artist
thanks ^^

there not really gonna do anything i just really wanted to draw them together. hmmm maybe they're posing for a picture? hehe

and i would say 16-17 yrs here

i would say that luna and ginny are in there six year but then hermoine wouldnt be there so i dno ... maybe fifth
Reply
:iconiloveiggy:
iloveiggy Featured By Owner Jul 17, 2008  Student General Artist
I like Ginny but The other 2 are also very good
Reply
:iconb-e-f-f:
B-E-F-F Featured By Owner Jul 17, 2008  Student General Artist
thanks ^^

ginny is the best :D
Reply
:iconxrubix:
xRUBIx Featured By Owner Jul 17, 2008  Hobbyist Traditional Artist
great work =]
Reply
:iconmanteniel:
Manteniel Featured By Owner Jul 17, 2008
awesome colouring *o*
Reply
Add a Comment: